נוחיות פלוס

שירותים ניידים מפוארים לאירועים

שירותים ניידים מפוארים הפך לתחום נפוץ בשנים האחרונות, ניתן לראות שירותים ניידים עם מגוון הצרכים הנדרשים בתחום הטכנולוגי, מעוצבים בעיצוב חדשני ומודרני ונעימים למראה עין. אז במידה ואתם מארגנים אירוע והחלטתם להתפנק ולשדרג את האורחים בשירותי יוקרה מפוארים, נותר לכם רק לבחור את השירותים הניידים אשר יספקו לכם את השירות. כל קרון שירותים מפואר מגיע עם פינת ישיבה ודשא סינטטי להשראת אווירת יוקרה והענקת פאר למקום.
שירותים ניידים מפוארים לאירועים

לאילו אירועים מתאים להשכיר שירותים ניידים מפוארים?

שירותים ניידים מפוארים לאירועים יכולים לשמש אותנו במגוון רחב אשר עוסק בכל קצוות החל מחברות הפקה, חברות תקשורת , אמנים בארץ ובחו”ל. שירותים ניידים מפוארים מגיעים בשלושה גדלים שונים ובניהם קרון של 2 תאים, קרון של 3 תאים וקרון מפואר של 5 תאים.

ניתן להשכיר שירותים ניידים מפוארים לאירועים וחתונות וכמו כן לשלל אירועים אחרים. שירותים ניידים מפוארים מתאימים גם למופעים, אירועי השקה, ערבי גיבוש, ערבי נשים, אירועים פרטיים בבית, אירועים בחוף הים, פסטיבלים גדולים בטבע, הפקות וצילומים, ימי כיף ועוד .

בין היתר קיים איש ניקיון צמוד לאורך כל האירוע אשר דואג לניקיון ומראה הקרון באופן רציף. מבחינת העיצוב הקרונות מעוצבים בתאורת דקורטיבית ואף תאורה חיצונית, מסכי LCD, ברזים וכיורים וכמו כן ריהוט מלא בתוך הקרון.

תא שירותים מפואר לאירוע
תא שירותים מפואר לאירוע

שירותים מפוארים לאירועים להרגשה נעימה לאורך כל האירוע

השירותים מעניקים מראה מפואר וכמו כן יסופקו שירותי ניקיון אשר ידאגו שהשירותים יהיו נקיים
בכל רגע נתון ויספקו ציוד בכל זמן וישמרו על הניקיון בתוך ומחוצה לשירותים.

קיימת עלייה חדה בתחום השכרת שירותים ניידים מפוארים וכמו כן התחום הפך לפופולרי ורלוונטי בשנים האחרונות עם התפתחות האפשרויות בתחום .שירותים ניידים מפוארים מספקים פתרון נגיש, יעיל משתלם ונוח.

מדוע כדאי לנו לשכור שירותים ניידים מפוארים?

קיימים אינספור של ווריאציות אשר הופכות את האירוע לבלתי נשכח ולהצלחה מסחררת מבחינת קונספט ,דרך עיצוב האירוע ועד לחוויה הקולינרית. אבל גם הפרטים הכי קטנים עושים הבדל ענק ומשמעותי .

שירותים ניידים מפוארים הם שירותים אשר נטולי תשתית שירותים זמינים וקיימת להם חשיבות רבה, שכן אי אפשר לקיים אירוע בין כמה שעות ובטח על פי כמה של כמה ימים ללא שירותים הדואגים לנוחות מקסימלית של האורחים ומשדרגים את המרחב .

אם בעבר היה ניתן לראות שירותים ניידים אשר היו מגיעים בצורה סטנדרטית וצנועה, הרי שהיום ניתן למצוא דגמי יוקרה של שירותים ניידים מפוארים שהושקעה בהם מחשבה רבה וכמו כן משאבים רבים על מנת לתת את התוצר המושלם.

השמירה על תאי השירותים היא רצופה ונותנת תחושה אחרת, כמו כן שירותי הניקיון והתחזוקה השוטפת של השירותים במהלך האירוע נותנים שקט נפשי למארגני האירוע בכל הנוגע לגישה לשירותים הניידים והמראה שלהם.

שירותים ניידים מפוארים לאירוע
שירותים ניידים מפוארים לאירוע

אילו עיצובים נוכל לראות בשירותים ניידים מפוארים?

מדובר בקרונות גדולים אשר מגיעים מקרון בעל 2 תאים, 3 תאים, 5 תאים וכן הלאה. הקרון עצמו גדול מאד ומרווח ונותן תחושה של חדר העומד בפני עצמו . ניתן למקם את הקרון בכל שטח בין אם זה יער, חצר אחורית או חוף הים. שירותים ניידים מפוארים מחולקים ל-2 אגפים, נשים וגברים.

אגף הנשים

אגף שירותי הנשים מציע לובי כניסה מפואר המאובזר בתאורה דקורטיבית, מראות גדולות אשר מעניק תחושה של מרחב גדול יותר ומבושם בניחוח נעים ובעל מערכת שמע המשמיעה לנו מוזיקה איכותית בעת כניסתנו. כמו כן, תראו סידורי פרחים ואף מסך פלזמה, כיורים מודרניים ומתקנים מתקדמים ומיזוג אויר.

אגף הגברים

בשירותי הגברים ניתן למצוא את אותו אבזור בנוסף לשתי משתנות מודרניות ותא שירותים אשר ישמש לנוחיות הגברים .כמובן שבשירותים יהיה אנשי ניקיון אשר ידאגו לתחזוקה שוטפת של המתחם ולמראה שלו עד תום האירוע.

שירותים ניידים מפוארים – הפיתרון המושלם למגוון אירועים

תאי שירותים ניידים מפוארים נותנים פתרון מושלם ומשתלם, כמו כן איכותי ואסתטי לאירועים, כנסים, מסיבות, למשרדי מכירות, טיולי משפחות ועוד . בתאי שירותים ניידים מפוארים קיים מושב נוח, עם מערכת הדחת מים, כיור לשטיפת ידיים, מראה וכמו כן מפיץ ריח על מנת לשמור על הריח הנעים ולהרגיש כמעט כמו בבית .השירותים המפוארים פועלים כיחידה עצמאית ולא דורשים חיבור לביוב או למערכת מים ולכן נוחים די לשימוש הכלל.

שירותים ניידים לאירוע
שירותים ניידים לאירוע

מה כוללים תאי השירותים המפוארים?

תאי השירותים מגיעים בעיצוב מודרני וחדשני, הם אינם דורשים חיבור כל שהוא למערכת הביוב או המים ולכן מספרים נוחות מרבית .השירותים מגיעים כמו כן עם כיור, מראה ומושב נח ומפנק. אנו מציעים תאי שירותים אשר עשויים ממבנה פלסטיק קשיח, חזק ועמיד.

אסלה הכוללת מושב כיסוי אסלה וכמו כן מערכת הדחת מים לנוחות המרבית. מיכל אגירה בנפח 250 ליטר עם ידית להדחת מים, מתקן לנייר טואלט וכמו כן מתקן סבון לשטיפת הידיים, מתקן מגבות נייר, נעילה פנימית ואף חיצונית לפי בקשת המזמין.

קיימים בתא חלונות אוורור מרושתים, מפיצי ריח וכמו כן המידות הינם אורך 1.2 מ', רוחב 1.2 מ', גובה 2.4 מ'. אלו הן מידות של תא שירותים מפואר סטנדרטי. כמובן שלפי דרישתו ובחירתו של הלקוח יתווספו אלמנטים נוספים אשר הוא ירצה על מנת רווחת האורחים שלו, על מנת לגרום לנוחות מרבית. כמו כן ישנם מידות נוספות וניתן להציב את התא בכל מקום אשר הלקוח ירצה .התאים מאפשרים לאורחים נוחות מרבית שכן לא ניתן להיות במקום בלי שירותים .

שירותים ניידים מפוארים מחיר

מחירי שירותים ניידים מפוארים הינם נוחים וכמו כן ישנו צוות אשר ידאג לניקיון שלהם וכמו כן לתחזוקה שוטפת של תאי השירותים המפוארים באירוע המיוחד שלכם .כמו כן מותקנת תאורה חיצונית על ידי השירותים על מנת לספק את הנוחות המרבית לאורחים היקרים שלכם .על מנת לקבל הצעת מחיר לשירותים ניידים מפוארים צרו איתנו קשר ונכין עבורכם הצעה התפורה למידותכם במחיר הוגן.

נוחיות פלוס+ המקצוענים בשירותים ניידים מפוארים

אם אתם רוצים שהאורחים באירוע שלכם ירגישו בנוחות מקסימלית, ואין זה משנה סוג האירוע. בין אם מדובר על חתונה בשטח או פסטיבל המוני צרו איתנו קשר, נוחיות פלוס. אל תתפשרו על שירותים כימים פשוטים הזמינו שירותים ניידים מפוארים כאלה שמכבדים את האורחים שלכם וישאירו אתכם רגועים להתרכז באירוע ב-100% ולא לדאוג לכך.

5/5 - (36 דירוגים)

כמובן!!

אנו משכירים שירותים ניידים במגוון גדלים וצורות. בנוסף ניתן להשכיר אצלנו שירותים כימיים, מקלחות ניידות, עוקב מים, ברזיות ניידות ועוד

לפרטים נוספים היכנסו לאתר וקראו את המידע בנושא :)

אנו מספקים את השירות שלנו בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום בארץ עם שירותים ניידים מפוארים שמתאימים לכל תנאי שדה ולכל אירוע.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן