נוחיות פלוס

שירותים ניידים למצבי חירום

המצב הביטחוני במדינת ישראל, במזרח התיכון ובעולם כולו דורש מכולנו להיות ערוכים בכל רגע נתון להתמודדות עם מצבי חירום. שירותים ניידים למצבי חירום מהווים פתרון נוחיות בזמן שהות ממושכת במתחמים מוגנים שאין בהם תאי שירותים זמינים או חיבור לתשתית ביוב. התקנת שירותים כימיים ניידים אינה מותנית בחיבור מים, ביוב או חשמל.
שירותים ניידים למצבי חירום

דרישות בסיס להתקנת שירותים ניידים למצבי חירום

התקנת שירותים כימיים אפשרית גם בשטח פתוח וגם במתחם בנוי. נדרשת גישה מלאה למשאית אל המקום לטובת פריקה והעמסה. כדאי שהשטח עליו מותקנים תאי השירותים יהיה מישורי ויציב. שימוש בטיחותי במתחם השירותים מחייב תאורה מינימלית לפחות בשעות החשכה.

על כמות התאים להתאים למספר המשתתפים. בהעדר תשתיות מים וחשמל יהיה צורך בגנרטור, משאבות ומיכל מים. הובלה והתקנה של שירותים כימיים להשכרה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע.

פתרונות שירותים בעבור מקלט או ממ"ד

שהייה במקלט מעוררת בנו באופן טבעי לחץ נפשי שמוביל באופן אוטומטי לצורך בביקור בשירותים. מקלטים ומתחמים מוגנים שכוללים שירותים יהיו נוחים ונעימים יותר לשהייה קצרה או ממושכת. אם אתם שוהים במתחם המוגן עם ילדים או מבוגרים בני הגיל השלישי הצורך בשירותים מובהק.

התקנת שירותים ניידים למצבי חירום מומלצת בכל מתחם שירותים ציבורי או פרטי. בתי שימוש ניידים להשכרה ניתנים להתקנה ללא חיבור לתשתיות ביוב. אפשר וכדאי לשלב פתרון שירותים במתחמים מוגנים קבועים או זמניים.

כמה עולה לשכור שירותים ניידים למצבי חירום?

מחיר השכרת שירותים כימיים נקבע בהתאם למספר התאים, סוג השירותים, היקף השירות, משך ההשכרה והמיקום. הובלה והתקנה נכללות במחיר. התייעצות עם איש מקצוע נדרשת לתכנון מענה מדויק ובחירת פתרון שירותים שתואם את המאפיינים הייחודיים של המתחם.

חשוב לקחת בחשבון את מספר המשתמשים ואת משך השהייה. שירותים ניידים למצבי חירום אינם דורשים חיבור לתשתיות חשמל, מים וביוב.

אלו שירותים ניידים למצבי חירום מתאימים לשהייה ארוכה?

קיימים אזורים בארץ בהם שהייה במקלט/מתחם מוגן נדרשת לפחות אחת לשנה. עלינו להיותך ערוכים בכל רגע נתון לשהייה ממושכת במתחם מוגן כולל מים לשתייה, אוכל ושירותים. לא בכל מתחם מוגן / מקלט קיימת אפשרות לחיבור שירותים אל הצנרת, פתרון השירותים יהיה ברוב המקרים שירותים ניידים למצבי חירום.

השכרת שירותים ניידים למצבי חירום אידאלית גם בעבור מתחמי חירום של צוותי רפואה, ביטחון, כיבוי אש, צה"ל. פריסה מהירה של תאי שירותים ניידים אפשרית בתוך זמן קצר בכל מתחם.

התקנת שירותים כימיים במקלט מאפשרת שהייה ממושכת ללא צורך ביציאה מסוכנת מהמתחם למטרת שירותים. בתי שימוש ניידים להשכרה משפרים את תנאי השהות וגם את ההיגיינה. ניתן להציב שירותים כימיים במתחם ללא דרישה לחיבור לתשתיות או הכנה מוקדמת.

המלצה של פיקוד העורף להתקנת שירותים כימיים

על פי הנחיית פיקוד העורף יש צורך בהתקנת שירותים ניידים למצבי חירום בכל מתחם מוגן. חשוב לציין שקיימים דגמים מסוימים שקיבלו אישור של מכון התקנים לשימוש במקלטים. הקפידו לבצע התקנה מקצועית על ידי חברה מובילה ומנוסה.

על השירותים להיות תואמים לתנאים בשטח, למספר המשתמשים ולצרכים מיוחדים. התקנת שירותים כימיים מותנית בחיבור לצנרת, למים זורמים או לחשמל.

רשימת יתרונות של שירותים כימיים

  1. התקנה ושימוש ללא תלות בתשתיות (ביוב, חשמל, מים)
  2. ניידות קלה ומהירה
  3. נטרול ריחות באמצעות חומרים כימיים
  4. פתרון שירותים משתלם וזול
  5. התאמה לדרישות של פיקוד העורף
  6. שימוש נוח ובטיחותי
  7. פטור מפעולות תחזוקה

שירותים ניידים מהווים פתרון מהיר ונגיש למצבים בהם נדרשת אלטרנטיבה לשירותים רגילים. במצבים בהם אין תשתית ביוב או אין הצדקה להתקנת תשתית ביוב בגלל שהייה קצרה במקום – הפתרון היחיד הוא שירותים כימיים.

פעולה של שירותים כימיים ניידים מתבססת על איסוף של השפכים בתוך מיכל שמכיל גם חומרים כימיים לנטרול ריחות. החומרים הכימיים מפרקים את השפכים ומאפשרים התמודדות עם כמות גדולה (יחסית) של פסולת.

החומרים הכימיים פועלים ללא צורך בחיבור לתשתיות וללא מגע אדם. פינוי מקצועי של מיכל השפכים נדרש בהתאם להנחיות שתקבלו במעמד ההתקנה.

כך תתכוננו נכון למצבי חירום עם שירותים כימיים ניידים

כל מקלט ציבורי/פרטי או אזור שהייה ביטחוני דורשים פתרון שירותים ניידים למצבי חירום. היתרון של חברת נוחיות פלוס הוא היכולת לספק מענה מהיר ויעיל לכל סוגי המתחמים. שירותים כימיים משפרים את תנאי השהייה  במקום ומסייעים לנו לשמור על שגרה. קרון שירותים מפואר מבטיח שירותים ברמה דומה לזו של בית מלון גם בשטח.

חברת נוחיות פלוס היא חברה מובילה לאספקת פתרונות שירותים ניידים, חייגו עכשיו למענה מקצועי, שירות אדיב, מחירים נוחים ואספקה מהירה בכל מקום בארץ.

5/5 - (38 דירוגים)

כמובן!!

אנו משכירים שירותים ניידים במגוון גדלים וצורות. בנוסף ניתן להשכיר אצלנו שירותים כימיים, מקלחות ניידות, עוקב מים, ברזיות ניידות ועוד

לפרטים נוספים היכנסו לאתר וקראו את המידע בנושא :)

אנו מספקים את השירות שלנו בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום בארץ עם שירותים ניידים מפוארים שמתאימים לכל תנאי שדה ולכל אירוע.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן