נוחיות פלוס

שירותים ניידים לנכים

מתכננים מתחם שירותים לאירוע? חשוב לזכור שאתם מחויבים לספק גם פתרונות שירותים ניידים לנכים. צרכים מיוחדים של נכים מתבטאים במוגבלות פיזית ונפשית. על מנת למנוע אי נעימות חשוב להסדיר מראש תא שירותים נגיש בכל מתחם שירותים. על התא הנגיש לאפשר שימוש עם כיסא גלגלים. חברת נוחיות פלוס מספקת פתרונות שירותים כימיים ניידים לכל צורך, חייגו לקבלת פרטים נוספים.
שירותים ניידים לנכים

מה זה בכלל שירותים ניידים לנכים?

בכל אירוע בו אנו מארחים קבוצה גדולה של אנשים סביר שיהיו מספר בעלי מוגבלויות. פתרונות שירותים כימיים לנכים נדרשים גם בעבור בעלי מוגבלות פיזית, גם בעבור בעלי מוגבלות נפשית וגם בעבור בני הגיל השלישי או נשים בהריון מתקדם.

פתרונות שירותים ניידים לנכים יאפשרו שימוש בתא השירותים עם כיסא גלגלים. אלו הם קרונות שירותים ניידים מרווחים שמתוכננים מראש במטרה להבטיח נגישות מקסימלית.

קרון שירותים ניידים מפואר לנכים יכלול מעלון לסיוע בכניסה אל תוך התא. תאי השירותים יהיו כמובן מרווחים ומצוידים במעקב. עם קרון מפואר ומאובזר של שירותים ניידים לנכים מובטח לאורחים שלכם שימוש נוח, בטיחותי והיגייני.

למי מתאים תא שירותים מותאם לנכים?

אם חשוב לכם לספק לאורחים שלכם מענה מלא (חיוני באירועים לקבוצות גדולות), יהיה עליכם להציב בכל מתחם שירותים לפחות תא אחד נגיש לנכים.

על מנת להבטיח שימוש מכבד ונוח בעבור כלל האורחים כדאי לקבוע תאי שירותים נפרדים בעבור גברים ונשים. במידת האפשר נמקם את השירותים במקום שנותן תחושה של פרטיות.

תאי שירותים ניידים לנכים מתאימים לשימוש עם כיסא גלגלים, קביים, מלווה. בעוד אל תא שירותים נייד פשוט עשוי מבנה פלסטיק צר ולא יציב נכה לא יעלה על דעתו להיכנס – קרון שירותים נייד נגיש לנכים מבטיח שימוש בטיחותי ומכבד.

הדאגה לרווחת כלל האורחים במתחם עם דגש על נכים מציגה אתכם ואת האירוע כולו בעין חיובית.

היכן אפשר להציב קרון שירותים נייד לנכים?

שירותים ניידים לנכים אפשר וצריך להציב בכל מתחם אירועים חיצוני או פנימי. תוספת של קרון שירותים ניידים עם נגישות לנכים נחוצה כאשר אין במקום שירותים מותאמים לנכים ובמקרים בהם אין במתחם פתרונות שירותים כלל.

אם בחרתם מקום לאירוע וגיליתם רק בשלב מאוחר שהמקום אינו מציע פתרון שירותים לנכים – קרון שירותים כימיים להשכרה פותר לכם את הבעיה.

שירותים ניידים לנכים מתאימים לאירועים משפחתיים, אירועים חברתיים, אירועים עסקיים, פסטיבלים, הופעות מוזיקה, אירועי ספורט, טיולים, פעילות ציבורית, אתרי בנייה ועוד.

דרישות להתקנת שירותים ניידים

הובלה והתקנה של תאי השירותים בשטח כלולה במחיר. ההובלה של תאי/קרון השירותים מתבצעת על ידי משאית כך שנדרשת גישה לרכבים לאתר.

על השטח בו יוצבו השירותים להיות מישורי ויציב. קרון שירותים כימיים לנכים פועל כיחידה עצמאית כך שאין כל צורך בחיבור לתשתית ביוב, מים או חשמל. בהעדר מקור חשמל זמין במקום יהיה צורך בגנרטור.

הקפידו לספק פרטים רבים ככל האפשר אודות תנאי השטח ואופי האירוע כבר במעמד ההזמנה. המידע שאתם תספקו יאפשר לאנשי המקצוע להגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש להתקנה מהירה.

איך נראה תא שירותים ניידים מפואר?

קרון שירותים ניידים מפואר מדמה מראה ותחושה של תא שירותים בבית מלון יוקרתי. קו העיצוב יהיה מודרני ונקי. הקרון כולל תא אחד או שני תאים מופרדים, כל אחד מהתאים יהיה מרווח, מואר, מאוורר, מאובזר בכל הדרוש. מערכת מיזוג אוויר ומפיצי ריח מנטרלים לחלוטין את הריחות הלא נעימים.

התא המפואר כולל תאורה מעוצבת, מושב אסלה כמו בבית, מתקן נייר טואלט, כיור לשטיפת ידיים, מראה. השפכים נאגרים בתוך תא סגור שממוקם בתחתית הקרון. תא השפכים מכיל חומרים כימיים במטרה לפרק במהרה את השפכים למניעת ריחות.

נוכחות של איש תחזוקה מקצועי במקום במהלך האירוע מבטיחה לכם שקט נפשי מתקלות. השכרת שירותים כימיים ניידים מספקת לנו פתרון שירותים בכל אתר. אם תמיד חלמתם על חתונה בחוף הים, אירוע עסקי באמצע המדבר או קמפינג משפחתי ארוך בצפון או בדרום – אל תתנו לחשש מהיעדר פתרון שירותים לעצור אתכם.

איפה אפשר להזמין תא שירותים נייד מותאם לנכים?

חברת נוחיות פלוס מתמחה בפתרונות שירותים ניידים עם דגש על קרונות שירותים מפוארים. קיים דגם שמותאם לנכים ומבטיח נוחות שימוש של בית מלון גם בחוף הים. אצלנו אתם מקבלים תאי שירותים כימיים נקיים, נוחים לשימוש, פשוטים לתפעול, היגייניים, בטיחותיים.

האורחים שזקוקים לתאי שירותים נגישים לבעלי מוגבלות ישמחו לגלות שאתם מכבדים אותם ומתחשבים במצבם. הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של נוחיות פלוס להזמנות וייעוץ.

5/5 - (38 דירוגים)

כמובן!!

אנו משכירים שירותים ניידים במגוון גדלים וצורות. בנוסף ניתן להשכיר אצלנו שירותים כימיים, מקלחות ניידות, עוקב מים, ברזיות ניידות ועוד

לפרטים נוספים היכנסו לאתר וקראו את המידע בנושא :)

אנו מספקים את השירות שלנו בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום בארץ עם שירותים ניידים מפוארים שמתאימים לכל תנאי שדה ולכל אירוע.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן