נוחיות פלוס

שירותים ניידים לשטח

מתכננים אירוע או שהייה ממושכת בשטח נטול תשתיות? שירותים ניידים לשטח יפתרו לכם את הבעיה. שיחה מהירה אל חברה מקצועית ומומלצת כמו נוחיות פלוס מבטיחה אספקת פתרונות נוחיות עד אליכם. שירותים ניידים להשכרה כוללים היום גם הובלה והתקנה. לא בטוחים באיזה דגם לבחור? בססו את הבחירה שלכם על התנאים בשטח, מספר המשתתפים, אופי האירוע ושיקולי תקציב. קרונות שירותים ניידים לשטח מעניקים חווית שימוש טובה יותר.
שירותים ניידים לשטח

איך נראה תא שירותים נייד פשוט?

שירותים כימיים לשטח מדגם סטנדרטי הם מבנה פלסטיק צר שכולל בתוכו רק מושב אסלה מעל מיכל איסוף שפכים. הדגם הזול והבסיסי אינו כולל אופציה של מים זורמים, מזגן לאוורור, כיור או מראה. השפכים נאגרים בתוך מיכל שכולל גם חומרי חיטוי לפירוק השפכים ונטרול ריחות.

הדגם הבסיסי אינו מעוצב ואינו מרווח. שירותים כימיים לשטח מדגם בסיס הם אותם תאי שירותים שאנחנו מכירים מאתרי בנייה ואירועים המוניים.

איך התנאים בשטח משפיעים על בחירת פתרון השירותים?

השכרת שירותים ניידים לשטח כוללת התקנה, הובלה, פינוי. בבחירת המוצר המתאים יש לקחת בחשבון את התנאים בשטח ואת המיקום. כאשר השירותים תואמים את אופי האירוע, את כמות המשתמשים ואת תנאי השטח הם משתלבים באירוע באופן טבעי.

יש לפרט במעמד ההזמנה את סוג הקרקע, את המיקום ואת אופי האירוע במטרה לבחור בפתרון הנוחיות הטוב ביותר. על המיקום בו תרצו להציב את השירותים להיות נגיש בעבור רכבים, מישור, יבש. השימוש בתאי השירותים יהיה נוח יותר כאשר תבחרו במיקום פרטי ומואר. תחזוקה שוטפת של התאים במהלך האירוע חיונית להבטחת שימוש נטול תקלות.

הזמנת שירותים ניידים לשטח – חלק בלתי נפרד מהאירוע

שירותים ניידים לשטח יהיו המתקן החשוב ביותר. בכל הפקת אירוע בשטח יש לוודא השכרת שירותים ניידים, הסדרת מקומות ישיבה, תאורה, הצללה. בכל אתר בו מתוכננת שהות של מספר שעות עלינו לתאם השכרת שירותים ניידים לשטח. על מספר התאים להתאים למספר הנוכחים במקום.

חשוב לזכור שהשירותים אינם מחוברים לתשתית ביוב, השפכים נאגרים בתוך מיכל כך שהתאמה בין מספר המשתמשים לבין מספר התאים הכרחית. השכרה לטווח ארוך דורשת תחזוקה של השירותים עם דגש על פינוי מיכל השפכים.

שירותים כימיים להשכרה לאירועים הם לא אטרקציה אך מדובר בצורך בסיסי שאי אפשר לוותר עליו ויש לקחת אותו בחשבון בחישוב התקציב. תיאום מוקדם ככל האפשר של השכרת שירותים ניידים הכרחי להבטחת אספקה במועד המבוקש.

מגוון סוגים של שירותים ניידים להשכרה בשטח

חברות שמתמחות בהשכרת פתרונות שירותים לכל צורך מציעות גם שירותים מפוארים ניידים בתוך קרון וגם תאי שירותים כימיים פשוטים עשויים פלסטיק. ההבדל בין שני סוגי השירותים ניכר בחוויית השימוש, בעיצוב, בנוחות, באבזור, בתדמית של האירוע, במחיר. קרונות שירותים ניידים בעיצוב יוקרתי הולמים אירועים משפחתיים ועסקיים.

שירותים ניידים מפוארים מחיר כולל שירות תחזוקה מבטיח מענה מידי לכל תקלה. עם הדגם המפואר האורחים שלכם ייהנו בשטח משירותים של בית מלון יוקרתי. תאי שירותים ניידים פשוטים כולנו מכירים מאתרי בנייה ואירועים המוניים. אלו הם שירותים פחות נוחים לשימוש, הבחירה בהם נובעת בעיקר משיקולי תקציב.

אלו שירותים ניידים לשטח הכי טובים?

אתם בוחרים האם לשלב במתחם האירוע שלכם קרונות שירותים ניידים או תאי שירותים כימיים עשויים פלסטיק (תאי שירותים כמו של אתרי בנייה). סגנון העיצוב והאבזור של מתחם השירותים משפיעים על התדמית של האירוע כולו.

אם חשוב לכם שיהיה לאורחים שלכם נוח תבחרו קרון שירותים נייד עם אוורור, מזגן, תאורה, מראה, מתקן נייר טואלט, מושב אסלה, ברז וכיור לשטיפת ידיים. קרונות שירותים ניידים מדגם VIP מאפשרים שטיפת ידיים והדחת מים באסלה ללא חיבור לתשתית מים.

אחרי שהשקעתם לא מעט בעיצוב של מתחם האירוע או בגיוס לקוחות תרצו להרשים אותם עם קרון שירותים לבן, חדש ובוהק. בהתאם לצורך אפשר לספק גם שירותים ניידים לנכים.

מה חשוב שתדעו לפני שאתם מזמינים שירותים ניידים לשטח?

מתכננים אירוע בשטח? כל סוג של אירוע בו מתוכננת שהייה ממושכת בשטח ללא שירותים ציבוריים עליכם לדאוג לפתרון שירותים הולם. ענף השירותים הניידים נהנה בשנים האחרונות מתנופת פיתוח כך שניתן למצוא מגוון פתרונות לכל סוגי האירועים.

שירותים ניידים אידאלים בעבור אירועים שמתקיימים בשטחים פתוחים, אתם בוחרים בין דגם בסיסי ופשוט לבין שירותים ניידים מפוארים. את תכנון מתחם השירותים בכל שטח יש להתאים לנתוני השטח, היקף מספר המשתתפים באירוע, סוג האירוע.

אל שטחים פתוחים אפשר לספק תאי שירותים כימיים לשטח עם מים זורמים, ללא מים זורמים וגם דגמים של שירותים כימיים לנכים. לא בטוחים במה לבחור? התייעצות עם אנשי מקצוע תסייע לכם לתכנן נכון מתחם שירותים נוח ובטיחותי.

שירותים ניידים בשטח מזמינים מנוחיות פלוס

אם אתם עדיין מתלבטים איזה סוג שירותים יתאים עבורכם לאירוע המדובר, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונשמח לעזור ולסייע בקבלת ההחלטה. שירותים ניידים לשטח מזמינים מהמקצוענים בתחום השירותים הניידים – נוחיות פלוס. שירות VIP, מחירים נוחים, והגעה לכל מקום בארץ ולכל סוגי האירועים בשטח.

5/5 - (38 דירוגים)

כמובן!!

אנו משכירים שירותים ניידים במגוון גדלים וצורות. בנוסף ניתן להשכיר אצלנו שירותים כימיים, מקלחות ניידות, עוקב מים, ברזיות ניידות ועוד

לפרטים נוספים היכנסו לאתר וקראו את המידע בנושא :)

אנו מספקים את השירות שלנו בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום בארץ עם שירותים ניידים מפוארים שמתאימים לכל תנאי שדה ולכל אירוע.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן