נוחיות פלוס

שירותים כימיים לאתר בניה

אתר בנייה הוא מקום עבודה לכל דבר. העובדים נדרשים לשהות באתר הבנייה במשך 8-10 שעות בכל יום, על המעסיק לספק להם תנאים נאותים עם דגש על שירותים נקיים. שירותים כימיים לאתר בניה הם הפתרון לשהייה ממושכת בשטח ללא נגישות אל מבנה שירותים קיים. חברת נוחיות פלוס מציעה מגוון פתרונות שירותים לכל סוגי האתרים, מענה בפריסה ארצית ומחירים הוגנים עם אופציה לשירותים איכותיים, חייגו עכשיו לפרטים נוספים.
שירותים כימיים לאתר בניה

מה כולל שירות השכרת שירותים כימיים לאתר בנייה?

השכרת שירותים ניידים היא הפתרון בו בוחרים רוב המעסיקים. הצבת תאי שירותים מטעם המעסיק הכרחית באתרים בהם אין כל מבנה שירותים וחיונית באתרי בנייה בהם הגישה אל תאי השירותים הקיימים מוגבלת. קבלנים מקצועיים אינם סומכים על נכונות של הדיירים במבנה לאפשר לעובדים להשתמש בשירותים שלהם, הם מסדירים מראש מספר תאי שירותים כימיים בתוספת שירותי תחזוקה. שירותים כימיים לאתר בניה הם למעשה תא שירותים נייד, מאובזר ומוכן לשימוש. התאים מספקים פרטיות מלאה, ניתנים להצבה בכל אתר (ללא תלות בתשתיות קיימות), נוחים לשימוש.

כמה תאי שירותים כדאי להציב בכל אתר בנייה?

על מספר תאי השירותים בכל אתר להתאים למספר המשתמשים. ההמלצה היא על תא שירותים כימיים ניידים אחד בעבור כל 20 עובדים. נהוג לשכור 4 תאי שירותים כימיים לאתר בניה לפחות. שוהים באתר הבנייה שלכם גם מנהלים? אתם צפויים לארח לקוחות באתר הבנייה? יחד עם תאי שירותים כימיים לאתר בניה אפשר וכדאי לשכור גם שירותים ניידים בעיצוב יוקרתי בתוך מבנה נייד. פרט לתאי שירותים כימיים פשוטים שמיועדים לעובדים, אתר הבנייה שלכם יכלול גם מבנה נייד עם שירותים בעיצוב יוקרתי. לא בטוחים כמה תאי שירותים כימיים לאתר בניה דרושים לכם? התייעצו עם אנשי מקצוע!

מחירים של שירותים כימיים לאתר בניה

השכרת שירותים כימיים מחיר גבוה או נמוך משתלמת רק כאשר אתם מקבלים מענה מדויק לכל הצרכים והציפיות שלכם. חשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית שמתמחה בתחום, משתמשת בטכנולוגיה חדישה ומציעה מחירים הוגנים ואופציה לשירותי VIP מפוארים. שירותים כימיים לאתר בניה מחיר סופי יתקבל לאחר קביעת מספר התאים ובחינת התנאים בשטח כולל הובלה. ההשקעה שלכם בתאי שירותי איכותיים תבוא לידי ביטוי בשימוש נוח ושביעות רצון של העובדים.

היכן מציבים את השירותים באתר בנייה?

השכרת שירותים כימיים לאתר בניה דרך חברה מקצועית מבטיחה מינימום ריחות לא נעימים. כל עוד תקפידו על שימוש נכון בתאי השירותים ופינוי של תאי איסוף השפכים, השירותים יהיו נטולי ריח. תאי שירותים לאתר בניה נהוג להציב בחלק האחורי או הפנימי של האתר. יש להציב את השירותים על שטח יציב ואופקי. נהוג לרכז את כל תאי השירותים בפינה נסתרת באתר מתוך מטרה להבטיח פרטיות מקסימלית. שירותים כימיים לאתרי בנייה אינם מסריחים ובכל זאת נציב את התאים במרחק של 20 מטר לפחות מהמקום בו העובדים נחים או אוכלים. שימו לב, שירותים כימיים לאתרי בנייה אינם מחייבים חיבור לצינור מים.

איך משתמשים בשירותים כימיים?

שירותים כימיים לאתר בניה בנויים כיחידות ואתם בוחרים כמה תאי שירותים לשכור והיכן להציב אותם באתר הבנייה. השירותים הכימיים כוללים מושב אסלה שמתחתיו מכל שופכין בו נאגרים השפכים. כל השפעים נאגרים בתוך מיכל שממוקם מתחת לאסלה. בתוך מכל האגירה יש חומרים על בסיס פורמלין שמפרקים את השפכים ומנטרלים את הריחות הלא נעימים. דגמים חדשים של שירותים כימיים לאתר בניה כוללים פתחי אוורור, מאווררים ומפיצי ריח לנטרול ריח לא נעים.

אלו שירותים מתאימים לאתר בנייה?

אתרי בנייה ידועים כעמוסים בחומרי גלם, ציוד מכני וכלים כבדים, עלינו לדעת לבחור נכון את סוג השירותים, מספר התאים והמיקום. שירותים כימיים להשכרה אפשר להפעיל עם חיבור של מים וחשמל וגם ללא. עליכם לציין במעמד ההשכרה את התנאים בשטח. נציב תאי שירותים כימיים לאתר בניה במיקום פנוי, לא עמוס ונגיש. יש לוודא שכלל העובדים יצליחו להגיע אל השירותים מכל חלקי האתר. בעבור אתרי בנייה גדולים ניתן לתאם התקנת תאי שירותים כימיים בכמה מקומות.

מה צריך בשביל להתקין שירותים באתר בנייה?

תכנון נכון של אתר בנייה חיוני לשמירה על סביבת עבודה יעילה ובטוחה. אתם צפויים להיות עמוסים במשימות ומוקפים בספקים ואנשי מקצוע, בתוך כל ים המשימות עליכם למצוא את הזמן להזמין בתי שימוש ניידים להשכרה דרך ספק אמין ויעיל. מאוד חשוב לדאוג לתאי שירותים מיד כאשר אתר הבנייה נפתח. אין אפשרות לעבודה באתר אפילו יום אחד ללא תאי שירותים כימיים לאתר בניה. תהיו חכמים ותחסכו לעצמכם זמן! תבחרו מראש בחברה שכוללת במחיר גם עלות של הובלה, התקנה, אבזור, תחזוקה.

איפה כדאי להזמין שירותים כימיים לאתרי בניה?

שירותים כימיים לאתר בניה הם צורך בסיסי שיש לספק מיד כאשר מתחילים את העבודה באתר. השימוש בשירותים הכימיים אינו כולל חיבור לתשתיות ביוב כך שיש לדאוג לשירותי תחזוקה לריקון מכלי אגירת השפכים. נשמע לכם מסובך? אצלנו תקבלו מענה מלא במקום אחד עם מחירים הוגנים.

חברת נוחיות פלוס מציעה לאתרי בנייה גם תאי שירותים כימיים ניידים סטנדרטיים וגם תאי שירותים מפוארים בעבור מנהלים או לקוחות. חברת נוחיות פלוס היא הרבה יותר מעוד חברה סטנדרטית להשכרת תאי שירותים, חייגו עכשיו ותיהנו משירות מקצועי, מהיר, יעיל, אדיב ואמין במחירים משתלמים.

5/5 - (36 דירוגים)

כמובן!!

אנו משכירים שירותים ניידים במגוון גדלים וצורות. בנוסף ניתן להשכיר אצלנו שירותים כימיים, מקלחות ניידות, עוקב מים, ברזיות ניידות ועוד

לפרטים נוספים היכנסו לאתר וקראו את המידע בנושא :)

אנו מספקים את השירות שלנו בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום בארץ עם שירותים ניידים מפוארים שמתאימים לכל תנאי שדה ולכל אירוע.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן