נוחיות פלוס

שירותים ניידים להשכרה

מחפשים שירותים ניידים להשכרה לאירוע? כאן תמצאו את כל המידע הדרוש לבחירת סוג השירותים, מספר התאים והמיקום. שימוש בטכנולוגיה חדישה מאפשר הצבה והתקנה של שירותים ניידים כמעט בכל מקום.
שירותים ניידים להשכרה

✔️ השכרת שירותים ניידים לכל צורך!

✅ קרונות שירותים VIP נקיים ומפוארים

✔️ מתאים לכל תנאי שטח כמעט

✅ ייעוץ חינם והצעות להשכרה נכונה.

✔️ מחירים הוגנים ושירות מקצועי.

השכירו עכשיו שירותים ניידים!

הצורך בהשכרת שירותים ניידים

השכרת שירותים ניידים אידאלית בעבור אתרים נטולי תשתית ביוב. חברת נוחיות פלוס מנוסה, אמינה, מקצועית ויעילה. דרך חברת נוחיות פלוס ניתן שירות בפריסה ארצית עם כמה סוגים של שירותים כולל דגם מפואר – צרו קשר להשכרת שירותים ניידים במחיר אטרקטיבי.

איך נראים תאי שירותים ניידים להשכרה?

שירותים ניידים להשכרה הם תאים עם אסלה כאשר מתחת לאסלה ממוקם מיכל אליו נאספים השפכים. שימוש בחומרי חיטוי וחומרים כימיים מנטרל ריחות לא נעימים. דגם בסיסי של שירותים ניידים אינו כולל ברז לשטיפת ידיים, כיור, מראה או מפיץ ריח.

מחיר השכרת של שירותים ניידים לקמפינג ושטח או שירותים ניידים למצבי חירום מדגם בסיסי נע בין 250 עד 450 שקלים בעבור כל תא. המחיר אינו כולל הובלה, התקנה ושירות ניקיון.

השכרת שירותים ניידים לאירועים מדגם מפואר VIP כרוכה בתוספת תשלום, מחיר סופי נקבע רק לאחר קבלת פרטים מלאים אודות האירוע והשירות הדרוש.

השכרת שירותים ניידים
השכרת שירותים ניידים

השכרת שירותים ניידים דגם VIP מפואר

שירותים ניידים מפוארים להשכרה הם קרון נייד על גלגלים שכולל אסלה ואבזור מלא. תא שירותים נייד VIP יכלול פתחי אוורור, מפיצי ריח ובחלק מהדגמים גם מזגן.

אין צורך בחיבור אל תשתית ביוב, מים או חשמל, השפכים נאספים אל תא אטום שממוקם בתחתית הקרון. גנרטור אחראי להפעלת התאורה, המזגן וכל מכשיר חשמלי אחר שמותקן בתא.

שירותים ניידים להשכרה מדגם VIP מרווחים יותר מתאי שירותים רגילים. התאים היוקרתיים מעוצבים ומתוכננים על ידי מעצבי פנים ובחלקם כוללים לובי התארגנות עם שידה, מראה, כיור, ברז אלקטרוני, מסך טלוויזיה, מזגן, מפיץ ריח חשמלי. האסלה בתאי השירותים המפוארים עשויה חרסינה עם מכל הדחת מים.

מה ההבדל בין דגם סטנדרטי לבין דגם מפואר VIP?

ההבדלים בין שירותים ניידים להשכרה מדגם פשוט לבין דגם VIP הם בחוויה של המשתמשים ובהשפעה של השירותים על התדמית של האירוע.

בעוד תאי שירותים ניידים פשוטים עשויים פלסטיק ואינם כוללים מיזוג אוויר, כיור, מראה ומפיצי ריח, שירותים ניידים מדגם VIP מעניקים חוויה מפנקת ונוחה עם תחושת ניקיון.

הדגם המפואר הוא קרונית מרווחת עם תא שירותים נוח ונעים לשהייה. רק בקרונות שירותים מפוארים תיהנו ממזגן חזק ומפיצי ריח לנטרול מלא של ריחות לא נעימים.

השכרת שירותים ניידים מדגם VIP תכלול גם  צוות שירות לניקוי ותפעול תאי השירותים במהלך האירוע.

כמה עולה להשכיר קרון שירותים מפואר?

מחירי שוק של השכרת שירותים ניידים לאירועים  מדגם VIP נעים בין 2,000 ₪ ועד 5,500 ₪ בתוספת תשלום בעבור ההובלה וההתקנה. חשוב לציין שאלו הם קרונות שירותים ניידים להשכרה שכוללים 2-6 תאים.

מחיר סופי בעבור השכרת שירותים ניידים לאירוע שלכם יינתן לאתר שיחה בה תספקו פרטים מדויקים אודות משך ההשכרה, מספר התאים, המיקום המבוקש.

מתי כדאי לבחור בשירותים ניידים מדגם VIP מפואר?

הכול מסכימים שחוויית השימוש בקרונית שירותים מפוארת תהיה חיובית יותר בהשוואה אל תא שירותים צר עשוי פלסטיק. השיקולים לבחירה בתאי השירותים הפשוטים על פני התאים המפוארים הם בעיקר כלכליים.

חשוב לציין שקרון השירותים המפואר גדול יותר מתא שירותים סטנדרטי ובהתאם, הקרון המפואר דורש הובלה מסובכת יותר.

קיימים אתרים בהם התנאים בשטח אינם מאפשרים הצבת קרון שירותים אלא רק תאים בודדים של שירותים ניידים מדגם פשוט.

היכן אפשר להציב שירותים ניידים?

היתרון הגדול ביותר של השכרת שירותים ניידים הוא האפשרות להציב את תאי השירותים בכל מקום. אתם בוחרים היכן למקם את תאי השירותים באירוע שלכם. ההמלצה היא על אזור נגיש מכל רחבי מתחם האירוח שמעניק תחושה של פרטיות.

יש להציב את תאי השירותים על משטח אופקי יציב. את מספר התאים נקבע בהתאם למספר המשתתפים באירוע. על כל 50 אורחים נשכור תא שירותים. במתחמי אירועים גדולים אפשר להציב תאי שירותים בכמה מוקדים.

שימו לב, מחיר של השכרת שירותים ניידים לחתונה לדוגמה, מושפע מהיעד ומורכבות ההתקנה. חברת מקצועית תוכל לספק שירותים ניידים להשכרה לאירועים בפריסה ארצית ללא תלות בתשתית ביוב, מים או חשמל.

אלו שירותים ניידים מתאימים לאירוע?

מתחם שירותים ניידים לתחרויות ספורט או מתחם שירותים ניידים לפסטיבלים ומופעים נהוג להרכיב מתאים פשוטים של שירותים כימיים.

באירועים המוניים שמתקיימים בשטח פתוח כמו הופעות מוזיקה, אירועי ספורט או הפגנה, נבחר שירותים כימיים ניידים להשכרה מדגם פשוט.

אלו הם אירועים שמאופיינים בשהות קצרה של המוני אנשים ונבחר בשירותים ניידים פשוטים בגלל המחיר ובגלל ההתקנה הפשוטה.

את קרונות השירותים המפוארים נבחר בעבור אירועים משפחתיים, אירועים עסקיים, הזמנת שירותים ניידים להפקות טלוויזיה וכל מאורע אחר בו חשוב לכם להעניק לאורחים שלכם את הטוב ביותר.

שימו לב, בכל אירוע יש להציב גם שירותים ניידים לנכים להבטחת נגישות לבעלי מוגבלות.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר להשכרת שירותים ניידים למסיבות?

חברת נוחיות פלוס היא המקום בו תמצאו פתרונות שירותים במחירים נוחים לכל אתר, לכל אירוע ולכל צורך.

חייגו עכשיו לתיאום השכרת קרון שירותים מפואר לאירוע שלכם, עם שירותי ה-VIP של חברת נוחיות פלוס תרגישו כמו בבית מלון גם באמצע המדבר.

5/5 - (38 דירוגים)

כמובן!!

אנו משכירים שירותים ניידים במגוון גדלים וצורות. בנוסף ניתן להשכיר אצלנו שירותים כימיים, מקלחות ניידות, עוקב מים, ברזיות ניידות ועוד

לפרטים נוספים היכנסו לאתר וקראו את המידע בנושא :)

אנו מספקים את השירות שלנו בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום בארץ עם שירותים ניידים מפוארים שמתאימים לכל תנאי שדה ולכל אירוע.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן