נוחיות פלוס

שירותים ניידים להפקות טלוויזיה

אם אתם מחפשים כעת שירותים ניידים להפקות טלוויזיה כדאי שתדעו שקיימות כמה אופציות לבחירה כולל קרון שירותים מפואר. כאן תמצאו תשובות לכל השאלות יחד עם טיפים שימושיים לפתרונות שירותים ניידים לכל מתחם.
שירותים ניידים להפקות טלוויזיה

שירותים ניידים להפקות טלוויזיה – תשובות לשאלות נפוצות

מדינת ישראל הפכה בשנים האחרונות ליצרנית של טלוויזיה איכותית, סדרות ישראליות נמכרות לחו"ל וההפקות נדרשות לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים. הפקת טלוויזיה דורשת שהייה של צוות גדול באתר הצילומים למשך מספר ימים עד מספר חודשים ובהתאם ההפקה נדרשת לספק תנאים נוחים. במטרה להבטיח סביבת עבודה נעימה ובריאה נדרש פתרון שירותים ברמה גבוהה.

אלו שירותים ניידים מתאימים להפקות טלוויזיה?

את סוג השירותים, מספר התאים והמיקום נקבע על פי מספר המשתמשים, משך השהות האתר, התנאים בשטח, התקציב שעומד לרשותכם. מתחם שירותים כימיים להפקות טלוויזיה אפשר להרכיב מתאים פשוטים של שירותים ניידים וגם עם קרונות שירותים ניידים בעיצוב יוקרתי.

שירותים כימיים מתאימים להצבה בכל לוקיישן, בתיאום מראש ימצאו פתרונות שירותים ניידים לכל לוקיישן עם דגש על חוף הים, שטח מדברי, נמל חיפה, חורשה. השירותים צפויים לשמש את צוות ההפקה וגם את השחקנים, ניתן לשכור בעבור מתחם ההפקה גם תאי שירותים כימיים סטנדרטיים וגם קרונות שירותים ניידים בעיצוב מפואר. יש להקדים להציב שירותים ניידים באתר טרם תחילת העבודה.

דרישות בסיס להתקנה והובלת שירותים ניידים להפקות טלוויזיה

השכרת שירותים ניידים להפקות טלוויזיה מול חברה מקצועית תכלול גם הובלה והתקנה. משאית מובילה את השירותים אל המיקום שאתם בחרתם. יש לבחור במיקום שמאפשר גישה למשאית, אופקי, נוח לגישה ומואר. לטובת שימוש בטיחותי ונוח יש צורך בשטח מישורי יציב. במידת האפשר נבחר במיקום מואר לטובת שימוש נוח בשעות החשכה.

באתרים נטולי תאורה ניתן להפעיל גופי תאורה באמצעות גנרטור. קרון שירותים נייד כולל תאורה. מידה של תא שירותים כימיים פשוט היא : רוחב 1.09 מטר, עומק 1.09 מטר, גובה 2.38 מטר. מכל אגירת שפכים של תא שירותים סטנדרטי מסוכל להכיל עד 150 ליטר.

כמה תאי שירותים ניידים דרושים להפקת טלוויזיה?

בכל אתר הפקה עם שהייה של מספר שעות עלינו להסדיר פתרון שירותים ניידים. אם אתם מתכננים הפקה במיקום שאין בו נגישות לשירותים וכיור לשטיפת ידיים עליכם לתאם מראש השכרת שירותים ניידים להפקות טלוויזיה. את מספר תאי השירותים נקבע על פי מספר האנשים.

השכרת שירותים ניידים לאירוע דורשת לפחות תא שירותים אחד על כל 100 איש. השכרת שירותים ניידים להפקות טלוויזיה שמחייבות שהייה ממושכת במתחם תדרוש תא שירותים אחד על כל 70 איש. שמתם לב שיש תור לשימוש בשירותים? זה הזמן לתאם הזמנה של תאים נוספים או קרון נוסף. שימו לב, בהתאם לצורך ניתן לשכור גם שירותים ניידים לנכים.

איך נראים שירותים ניידים כימיים להשכרה?

שירותים כימיים להפקות טלוויזיה מדגם בסיסי הם מבנה פלסטיק בעל מבנה ארוך וצר. לרוב נהוג להציב יותר מתא שירותים אחד. הפעלת שירותים כימיים לאירועים אינה דורשת חיבור לתשתיות כך שניתן להציב אותם בכל מקום. בתוך תא השירותים תמצאו מושב אסלה ומתחת מיכל אגירה בו נאגרים השפכים. הקיבולת של מיכל האגירה היא כ-150 ליטר.

במטרה לנטרל ריחות לא נעימים נהוג להוסיף אל מיכל השפכים חומרי חיטוי. פינוי מיכל שפכים של שירותים כימיים או ניידים מתבצע על ידי רכבי ביובית או אנשי מקצוע. חל איסור על פינוי שפכים אל אתרים שאינם מיועדים לכך. לאחר כל שימוש מכלי השפכים עוברים ניקוי וחיטוי.

מה כולל תא שירותים נייד?

על מנת לבחור נכון שירותים כימיים להפקות טלוויזיה, לאירוע או לכל שימוש אחר יש לקבל מושג אודות האבזור של התאים, חווית השימוש וההבדל בין תא שירותים ניידים סטנדרטי לבין שירותים ניידים מפוארים. שירותים ניידים כימיים להשכרה  מדגם בסיסי יכללו מושב אסלה, מתקן לנייר טואלט, מפיץ ריח, וו תליה, מנעול, מיכל איסוף שפכים.

שירותים ניידים מפוארים מחיר שירות מלא כולל מזגן בכל תא, כיור, עיצוב יוקרתי, אוורור, תאורה. קרון שירותים נייד בעיצוב פאר מספק חוויה טובה הרבה יותר. שירותים ניידים מפוארים יהיו מרווחים, מוארים, נוחים יותר והרבה יותר נעימים לשימוש. בהתאם למאפייני האירוע אפשר וכדאי לתאם השכרת שירותים כימיים לאירועים יחד עם צוות שירות לניקוי ותחזוקה בשטח.

שירותים ניידים להשכרה לחברות הפקה מזמינים מנוחיות פלוס

השכרת שירותים ניידים להפקות טלוויזיה או לכל מטרה אחרת נבצע אל מול חברה מקצועית שמתמחה בתחום, מציעה מענה הולם לצרכים שלכם כולל שירותי הובלה, התקנה, פינוי ותחזוקה. לא בטוחים איזה סוג של שירותים ניידים מתאים לכם? התייעצות עם אנשי מקצוע היא המפתח למתחם שירותים נוח לשימוש, בטיחותי, נגיש ונקי.

5/5 - (38 דירוגים)

כמובן!!

אנו משכירים שירותים ניידים במגוון גדלים וצורות. בנוסף ניתן להשכיר אצלנו שירותים כימיים, מקלחות ניידות, עוקב מים, ברזיות ניידות ועוד

לפרטים נוספים היכנסו לאתר וקראו את המידע בנושא :)

אנו מספקים את השירות שלנו בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום בארץ עם שירותים ניידים מפוארים שמתאימים לכל תנאי שדה ולכל אירוע.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן